اذیت کردن و به گا رفتن رفیقم و زیدش و بعدا جبرا ن کردن من +18

یه روز من و رفیقم البته یکی از رفیقام خیلی با هم صمیمی بودیم با 2 تا خواهر رفیق بودیم بعد اون خواهره که با رفیقم رفیق بود از پشت با رفیق من حال میکرد ولی رفیقش که زید من باشه فقط تا لب و دست را میومد بعد زید رفیقم هم خیلی کس بود یعنی اندامش حرف نداشت یه کون قنبل داشت از جلوی هر پسری رد میشد راست میکردن همه  از مدرسه که میومد یک راست میامد بلوک (ساختمان 10 طبقه) ما توی بالکونهای مشترک با زیدش همون رفیق من از پشت با هم حال میکردن منم امار میگرفتم  و منم ارزوم بود این یه دور به من بده  امار میگرفتم که یه موقع ننش بابش خواهرش نیان چون دید داشت بعد قرارمون این بود که من سوت بزنم یا با سنگ بزنم به شیشه تا اینا سریع بپیچن به بازی منم پیشه خودم گفتم بذار حال اینا رو بگیرم اینا رفتن از طبقه سوم یه دست نشون داد یعنی حواست باشه منم با دست اشاره کردم باشه 7 الی 8 دقیقه بعد که تازه داغ شده بودن یه سوت زدم دیدم رفیقم حیرون اومد گفت چیه گفتم هیچی میخواستم سوتم رو امتحان کنم خراب نباشه بعد رفت 5 دقیقه بعد سوت زدم سریع اومد نگاه کرد با دست به دون صحبت گفت چیه  من خندیدم فهمید سره کارش گذاشتم خودم میذاشتم یه ذره برن تو حس بعد سوت میزدم تا دهنشون گاییده بشه اقا بعد از سوت دوم مادر رفیقم با خواهرش و باباش اومدن از جلوی من رد شدن  داشتن با اسانسور میومدن بالا من شروع به سوت زدن کردن این کس خل هم فکر میکرد من اسکلش کردم دیگه اصلا تخمش هم نبود اقا من سوت میزدم اینم حالیش نبود با سنگ زدم توی شیشه دیدم بلند شدگفتم  ننت اومد بالا  اقا تا اینا  شورت و کس و کونشون رو جمع کرده بودن مادر رفیقم اینا رو خفت کرده داد وبیداد ابر روزی شده بود من تا 5  الی 6 روز خودم رو غیب کرده بودم این رفیقم منو نبینه بعد از چند روز منو دید بعد از کلی فحش و فحش کاری داستان رو تعریف کرد که چه بلایی سرش اومده بود میگفت تا اب ما میخواست بیاد تو سوت میزدی میگفت از شق درد داشتم میمردم استرس داشتم گفتم مادرت چیکار کرد گفت هیچی رفت به بابام گفت یه کتک از بابا خوردم تو خونه تابلو شدم هیچی نشد پرو به من میگفت علی چیکار کنم امروز میاد منم تو کف گفتم میخوای به گات بدم گفت شوخی نکن بابا چیکار کنم گفتم خدا برکتش بده توی اسانسور به این صورت که اینا 2 تایی تا میرفتن بالا به طبقه 4 میرسیدن من در اسانسور با کلیدهای خودمون که مخصوص بود باز میکردم اسانسور همون جا متوقف میشد و هیچ کس نمیتونست استفاده بکنه از اسانسور تا زمانیکه من در رو به بندم بعد در به اندازه 2 سانت باز میشد کار تمام بود من خودم هم میموندم بغل در اسانسور تا اگه کسی اومد بگم اسانسور خرابه ردش کنم بره خلاصه دردسرتون ندم کار بعد از 17 دقیقه تمام بود من تایم میگرفتم روی تایم در رو می بستم اسانسور از نو شروع بع کار میکردداستان این طوری بود که از بالکن به اون خوبی رسیدیم به اسانسور البته این داستان اسانسور تا 4 الی 5 سال مکان بود فقط یکبار حدودا 1سال بعد از این ماجرا من اسانسور گیر انداختم البته اون موقع 2 طرفه بود  اول اون میرفت با زیدش من گیر مینداختم بعدا من میرفتم با زیدم اون گیر مینداخت یه روز طبق روال همیشه من گیر انداخته بودم خونسرد وای ساده بودم حدودا تازه رفته بودناقا مامور اسانسور که هر وقت اسانسور خراب میشد اومد من همیشه طبقه همکف وای مییستادم اقا این اومد من کس خل شدم نمیدونستم چی کار بکنم این اسانسور چیا از موضوعات خبر داشتن من سریع از پله ها بدو بدو رفتم بالا در اسانسور رو از  طبقه 4 باز کنم اینا بیان بیرون فقط تا اون زمان  این مامور نباید میفهمید در 2 سانت باز شده در عرض جیک ثانیه رسیدم بالا در رو باز کردم دیدم به به دختره داره ساک میزنه کیر رفیقم توی دهنش بود کون لخت  برگشت منو دید   سریع گفتم جمش کن اسانسور چی اومده اینا سریع پوشیدن اومدن بیرون این طوری بود که بعدا من نجاتش دادم چون ما تقریبا دبیرستانی بودیم اگه اسانسور چیه میدید مارو دهنمون گاییده بود شلاق و  نمیدونم سنگسار و از این جور داستانها داشتیم  خلاصه ما یک بار هم کار اشتباه یک سال قبلمون رو جبران کردیم

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

